maandag 26 augustus 2013

Het is Feest!!!

Het is feest!!, dus is er taart...

Deze keer niet voor mijn verjaardag, maar voor alle lezers van mijn blog.
2 jaar geleden wilde ik stoppen met mijn blog, genoeg over Bali geschreven dacht ik, maar gezien het nog steeds groeiende aantal bezoekers gaf mij dat toch weer het plezier om verder te gaan.

Nu, twee jaar later, heb ik gisteren mijn 1000ste artikel geplaatst, zijn er meer dan 202.000 artikelen gelezen en sinds augustus 2011 hebben meer dan 55.000 bezoekers uit 118 verschillende landen mijn blog bezocht. En via mijn nieuwe Flipboard magazine sinds 3 weken al 21 vaste lezers en 537 artikelen gelezen, een feestje waard dacht ik dus.
Dus voor alle lieve vrienden, trouwe bezoekers en iedereen die mijn blog leest... BEDANKT!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag ik als eerste je....Van Harte Feliciteren!

Anoniem zei

Kees Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wij worden steeds benieuwd naar Bali door jou verhalen .

Groet Ger

RonenJan zei

Ja een felicitatie is zeker op zijn plaats.
vriendelijke groet,
R van der wal

Anoniem zei

Kees, We lezen het elke dag weer met veel plezier.
Gefeliciteerd,

Marcel en Nathalie

Anoniem zei

HadieKees,

Ook voor mij gaat er geen avond voorbij voordat ik jou blog gelezen heb. Zeer interessante artikeltjes, waar ik al veel inspiratie voor onze jaarlijkse terugkeer naar Bali uitgehaald heb.
Eind september komen we weer.

Groet

Wim